2. etapa PRO VÝROBA Tour – ,,Bezpečnostní“

2. etapa ze série inspirativních akcí PRO VÝROBA tour se blíží a rádi bychom vás seznámili s jejím obsahem.

bezpecnostni

Ukázat, že obrovský potenciál každé firmy se skrývá ve firemní kultuře. Firemní kulturu je možné měnit upevňováním žádoucích rysů chování a lze k tomu efektivně využít i rozvoj bezpečnosti.

Bezpečnost je základní stavební kámen mnoha podnikatelských systémů a může být klíčová pohonná síla změn v organizaci. To se podařilo i v CHART FEROX, kde skrze bezpečnost aktivovali pracovníky, vyvinuli digitalizované systémy měření výkonnosti, rozvíjeli výrobní systém, zlepšili spolupráci a komunikaci a zároveň zapojili lidi do inovací a tvorby a realizace strategie. Tato strategie je postavena na flexibilitě a odolnosti vůči krizím a v dnešní době se ukazují její mimořádné přínosy. Na příběhu tradiční a vysoce inovativní firmy CHART FEROX účastníci uvidí efekty cílevědomého rozvoje firemní kultury postavené na hodnotách důvěra, integrita, bezpečnost a výkonnost.

Zde leták akce

  1. Vstup do tématu
    • Úvodní představení firmy – prezentace společnosti        
    • Název etapy „BEZPEČNOSTNÍ“ říká, že i tvrdý lock down může být impulsem a zásadně změnit práci s lidmi i rozvoj výrobního systému v době post Covidové.
       
  2. Inspirativní část
    • Tentokrát máme pro účastníky připraveny 2 exkurze do výrobních provozů firmy s důrazem na prezentaci praktických aplikací nosných témat.
    • To vše s odborným výkladem manažerů a specialistů, kteří nejen obecně představí dané procesy, ale popíší detailně realizované klíčové projekty změn, včetně používaných metod.
    • Je nutné mít vlastní bezpečnostní pracovní obuv třídy alespoň S1P. Ostatní OOPP obdržíte na recepci firmy.
       
  3. Znalostní část
    • Příběh CHART FEROX
      • Na jakých výchozích podmínkách jsme stavěli
      • Co jsme potřebovali řešit
      • Firemní kultura a rozvoj angažovanosti lidí
      • Tvorba strategie a zajištění „propadu“strategie skupiny
      • Hodnoty a způsoby jejich žití na podporu strategie
      • Co funguje v komunikaci
      • Nezbytnost rychlé realizace inovačních námětů lidíe
      • Digitalizace
      • Bezpečnost jako hnací motor změn
      • Jak přistupujeme k implementaci principů ESG
    • KPI´s a další nástroje motivace
      • Co a proč vyhodnocovat
      • Sledované KPI´s a řízení jejich vývoje
      • Digitální nástroje pro sběr a vyhodnocení
      • Data jako klíčový prvek
      • Statistiky, grafy a další nástroje řízení rozvoje indikátorů
      • Motivace, benerfity a bonusový systém
      • Reporting a sdílení zkušeností
      • dopady do rozvoje firemní kultury a výkonnosti firmy
         
    • Shrnující část
      • Příležitosti ke zlepšení – postřehy účastníků
      • Transfery zkušeností účastníků a hostitelů
      • Účastníci mohou získat inspirativní podněty pro řešení vlastních projektů
         

Účastníci obdrží prezentace lídrů.

Další články

© 2024 - 100UPAT s.r.o. - Všechna práva vyhrazena