Není důležité jak se věci mají, ale jakými se nám zdají být. Ignorace tohoto marketingové pravidla spolehlivě pohřbí výsledky sebelepších úmyslů. Jenže jak zjistit, co skutečně hýbe míněním zaměstnanců? Víte, jak jsou vašimi lidmi interpretovány úmysly managementu? Jak se dozvíte po čem vaši lidé ve firmě touží? Skutečně to jsou hlavně peníze a firemní benefity? […]
Není důležité jak se věci mají, ale jakými se nám zdají být. Ignorace tohoto marketingové pravidla spolehlivě pohřbí výsledky sebelepších úmyslů. Jenže jak zjistit, co skutečně hýbe míněním zaměstnanců?
Víte, jak jsou vašimi lidmi interpretovány úmysly managementu? Jak se dozvíte po čem vaši lidé ve firmě touží? Skutečně to jsou hlavně peníze a firemní benefity?
Pokud vaši pozornost upoutaly tyto otázky, zúčastněte se konference 16.9 Firemní vrba aneb každý má právo být vyslyšen. Více na: www.firemnivrba.cz