POPIS KURZU a CÍLE KURZU
Webinář je koncipován jako sdílení různých přístupů a postupů, které se osvědčily při různorodých projektech. Ukážeme přístupy, které zohledňují velikost firmy, typ obchodního modelu (B2B vs B2C), typ produktu apod. Chceme vám pomoci nastartovat, případně akcelerovat celý proces u vás ve vaší organizaci.
Naším CÍLEM je:
-
- Definovat pojem produktová strategie a ukázat si její formy.
- Ukázat si různé přístupy a na co se konkrétně zaměřit.
- Představit si přístupy k tržní analýze.
- Projít možnosti inovačního managementu.
- Připravit si vlastní podklad pro definování vlastní produktové strategie.
- Diskutovat a otevřeně sdílet zkušenosti z projektů.
AGENDA A OBSAH KURZU
DEN 1. – PRODUKTOVÁ STRATEGIE
23.03.2021 (13:00 – 15:00)
Produktová a marketingová strategie
Big Data a vstupní analýza trhu
Příprava na tvorbu strategie
Tvorba strategie a produktová analýza
Tvorba strategie a příprava na proces
Finanční východiska strategie
Tvorba implementačního plánu
DEN 2. – INOVAČNÍ STRATEGIE
13.04.2021 (13:00 – 15:00)
Štíhlý podnik a štíhlý vývoj
Inovace a typy inovací
Inovace na úrovni procesu – produktu – obchodního modelu
Lean Product Development
Inovační nástroje a techniky
Zadání inovačního projektu
Prvky Lean Product Development
LEKTOR KURZU
Kontakt
Partner
+ 420 724 950 990
debnar@lsctogether.com
Kompetence
Klíčovými kompetencemi jsou tvorba strategií, řízení inovačních procesů, Lean management, modely řízení firem.
Praxe
Působí více jak 20 let v různých firmách s různým zaměřením (Škoda Auto a.s., AERO Vodochody a.s., LINET spol. s.r.o.)
CENA KURZU
0
CENA ZA 2 DNY
0
CENA ZA 1 DEN
NAŠI ZÁKAZNÍCI
REFERENCE KE KURZU
David Reigl – obchodní odd.
..děkuji za možnost nahlédnout do „manažerského prostoru“ pro mě zatím ne tolik známého. Velmi se mi líbilo, že Váš výklad prokládáte konkrétními příklady z praxe pro lepší pochopení aplikace procesů ve společnosti..