
POPIS KURZU a CÍLE KURZU Webinář je koncipován jako sdílení různých přístupů a postupů, které se osvědčily při různorodých projektech. Ukážeme přístupy, které zohledňují velikost firmy, typ obchodního modelu (B2B vs B2C), typ produktu apod. Chceme vám pomoci nastartovat, případně akcelerovat celý proces u vás ve vaší organizaci. Naším CÍLEM je: Definovat pojem produktová strategie […]
Webinář je koncipován jako sdílení různých přístupů a postupů, které se osvědčily při různorodých projektech. Ukážeme přístupy, které zohledňují velikost firmy, typ obchodního modelu (B2B vs B2C), typ produktu apod. Chceme vám pomoci nastartovat, případně akcelerovat celý proces u vás ve vaší organizaci.
Naším CÍLEM je:
Produktová a marketingová strategie
Big Data a vstupní analýza trhu
Příprava na tvorbu strategie
Tvorba strategie a produktová analýza
Tvorba strategie a příprava na proces
Finanční východiska strategie
Tvorba implementačního plánu
Štíhlý podnik a štíhlý vývoj
Inovace a typy inovací
Inovace na úrovni procesu – produktu – obchodního modelu
Lean Product Development
Inovační nástroje a techniky
Zadání inovačního projektu
Prvky Lean Product Development
Partner
+ 420 724 950 990
debnar@lsctogether.com
Klíčovými kompetencemi jsou tvorba strategií, řízení inovačních procesů, Lean management, modely řízení firem.
Působí více jak 20 let v různých firmách s různým zaměřením (Škoda Auto a.s., AERO Vodochody a.s., LINET spol. s.r.o.)
0
CENA ZA 2 DNY
0
CENA ZA 1 DEN
..děkuji za možnost nahlédnout do „manažerského prostoru“ pro mě zatím ne tolik známého. Velmi se mi líbilo, že Váš výklad prokládáte konkrétními příklady z praxe pro lepší pochopení aplikace procesů ve společnosti..