Popis webináře Před koncem každého roku začíná období, které je klíčové z pohledu plánování následujícího roku. Existuje několik nástrojů, metod a pohledů na to, jak připravit strategii, a to na úrovni obchodu, produktu, financí anebo celé organizace Naším cílem není prezentovat jednu metodu, která bude univerzální. Budeme ukazovat soubor jednoduchých principů, se kterými se můžete […]
Před koncem každého roku začíná období, které je klíčové z pohledu plánování následujícího roku. Existuje několik nástrojů, metod a pohledů na to, jak připravit strategii, a to na úrovni obchodu, produktu, financí anebo celé organizace
Naším cílem není prezentovat jednu metodu, která bude univerzální. Budeme ukazovat soubor jednoduchých principů, se kterými se můžete na celý proces soustředit a na konci mít Vaši vlastní strategii. Strategii, která obsahuje vazbu na vaše hodnoty – poslání – vizi, vaše klíčové cíle, vaše plány. Strategie totiž propojuje všechny tyto prvky. Osobně chápu strategii jako formu realizace našich cílů a plánů.