Tyto “Obchodní podmínky” upravují vztahy vznikajících mezi Zákazníkem a společností 100UPAT s.r.o. se sídlem: Závodní 391/96C, 2. patro č. 226, 360 06, Karlovy Vary, IČ: 07308671, DIČ: CZ07308671, (dále jen Organizátor), při účast Zákazníka na akci pořádané organizátorem.
Zákazník zadává objednávku svou registrací elektronicky vyplněním příslušného formuláře na webové stránce. Odesláním formuláře pak Zákazník vyjadřuje souhlas s těmito Obchodními podmínkami a se zpracováním osobních údajů v souladu s platnou legislativou. Plné znění Zásad zpracování a ochrany osobních údajů je k dispozici zde: Zásady zpracování a ochrany osobních údajů.
Ceny jsou smluvní, Organizátor je plátcem DPH.
Po dokončení registrace bude Zákazníkovi zaslána zálohová faktura se splatností 7 dnů. V případě, že nebude poplatek za akci uhrazen k datu splatnosti, může být objednávka zrušena a místo nabídnuto dalším zájemcům. Splatnost je možné prodloužit, pokud se Organizátor se Zákazníkem dohodne jinak. Po zaplacení poplatku obdrží Zákazník do tří pracovních dnů doklad o zaplacení ve formě faktury.
I přes níže uvedené podmínky storno poplatků Organizátor preferuje vzájemné dohodu. Zákazníka bereme jako partnera a storno poplatky vyžadujeme ve zcela výjimečných případech, vždy po osobní/telefonické dohodě. Přesto uvádíme níže uvedené podmínky pro případy, kdy není možné se se zákazníkem spojit. Objednávku lze stornovat zasláním e-mailu na adresu: office@100upat.cz
Pokud již Zákazník uhradil registrační poplatek, bude se další postup řídit těmito podmínkami:
Organizátor si vyhrazuje právo změny data a místa konání akce z organizačních a provozních důvodů. Všichni přihlášení zákazníci budou v takovém případě neprodleně informováni telefonicky nebo e-mailem. V tomto případě Organizátor umožní Zákazníkům stornovat objednávku a vrátí jim uhrazenou částku v plné výši. Částka bude vrácena na účet Zákazníka do deseti pracovních dnů.
Organizátor si vyhrazuje právo akci zrušit z organizačních, provozních či kapacitních důvodů. Všichni přihlášení zákazníci budou v takovém případě neprodleně informováni telefonicky nebo e-mailem. Pokud již Zákazník uhradil účast na akci, bude mu vrácena tato částka v plné výši, a to do deseti pracovních dnů od data oznámení zrušení akce.
Případné reklamace nebo námitky může zákazník kdykoli vznést elektronickou formou – zasláním e-mailu na adresu office@100upat.cz. Z vyjádření Zákazníka musí vyplývat, v čem spočívá reklamace či námitka a jaký způsob vyřízení požaduje. O podané reklamaci či námitce rozhodne Organizátor nejpozději do třiceti dnů od jejího obdržení. Zákazník bude vyrozuměn e-mailem včetně odůvodnění.
Veškeré podklady a materiály poskytnuté v rámci konání akce, které splňují znaky autorského díla ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů ve znění pozdějších předpisů, jsou autorskoprávně chráněny. Žádný z podkladů ani jeho část nesmí být bez předchozího písemného souhlasu Organizátora jakýmkoliv způsobem Zákazníkem kopírován, rozšiřován, komerčně využívána nebo využívána k veřejným prezentacím.
Nakládání s osobními údaji se řídí zákonem č. 110/2019 Sb. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a ostatních právních předpisů platných na území České republiky. Organizátor je správcem a současně zpracovatelem osobních údajů ve smyslu výše uvedeného zákona.
Zákazník přihlášením na akci dává najevo, že si je vědom všech výše uvedených skutečností a souhlasí se shromažďováním, uchováním a předáním svých osobních údajů třetí straně v rámci partnerství k dané akci a s dalším zpracováním svých osobních údajů pro účely obchodní činnosti Organizátora. Zákazník může svůj souhlas kdykoliv písemně odvolat. Plné znění Zásad zpracování a ochrany osobních údajů je k dispozici zde: Zásady zpracování a ochrany osobních údajů.
Tyto Obchodní podmínky vstupují v účinnost dne 1.6.2021.